PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA MAGNETI MARELLI AMMQ19798 1920KQ CITROEN

(1)
0 0 82 ID: 945901
208,99
Zamów do 19:30 (jutro) - wysyłka: 12-11-2024
MAGNETI MARELLI
AMMQ19798
8001063941004
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: AMMQ19798, EAN: 8001063941004

Przepływomierz powietrza citroen ammq19798 wyprodukowała firma MAGNETI MARELLI. Wyrób przepływomierz powietrza citroen AMMQ19798 zastosowanie znajdzie dla Citroën Relay autobus (230p) z silnikiem 2.8 HDi (94kW/128KM) produkowanym w 2000.09 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43S oraz Citroën Relay autobus (244, z_) z silnikiem 2.8 HDi (94kW/128KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: 8140.43S oraz Citroën Relay nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.8 HDi (94kW/128KM) produkowanym w 2000.09 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43SFord Galaxy (wa6) z silnikiem 1.8 TDCi (74kW/100KM) produkowanym w 2006.05 - 2015.06 z kodem silnika: FFWA oraz Ford Mondeo iv (ba7) z silnikiem 1.8 TDCi (74kW/100KM) produkowanym w 2007.03 - 2014.09 z kodem silnika: FFBA oraz Ford Mondeo iv sedan (ba7) z silnikiem 2.0 TDCi (96kW/130KM) produkowanym w 2007.03 - 2014.09 z kodem silnika: AZBAPeugeot Boxer autobus (230p) z silnikiem 2.8 HDI (94kW/128KM) produkowanym w 2000.11 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43S (F28DTCR) oraz Peugeot Boxer autobus (244, z_) z silnikiem 2.8 HDi (94kW/128KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: 8140.43S (F28DTCR) oraz Peugeot Boxer nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.8 HDI (94kW/128KM) produkowanym w 2000.11 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43S (F28DTCR) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to AMMQ19798, numer oryginału to 1920KQ.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.