Przewód odpowietrzający VAICO 10-3505 06E103217M

(1)
0 0 31 ID: 733555
390,00
Zamów do 17:30 (poniedziałek) - wysyłka: 12-11-2024
VAICO
10-3505
4046001662867
24 months
30 days
14 days

Producent: VAICO, Indeks: 10-3505, EAN: 4046001662867

Koncern który wyprodukował przewód odpowietrzający 10-3505 jest VAICO. Element przewód odpowietrzający 10-3505 dedykowany jest dla Audi A4 (8ec, b7) z silnikiem 3.2 FSI quattro (188kW/255KM) produkowanym w 2005.01 - 2008.06 z kodem silnika: AUK oraz Audi A4 kabriolet (8h7, b6, 8he, b7) z silnikiem 3.2 FSI quattro (188kW/255KM) produkowanym w 2006.01 - 2009.03 z kodem silnika: AUK oraz Audi A6 (4f2, c6) z silnikiem 2.4 quattro (130kW/177KM) produkowanym w 2005.01 - 2008.10 z kodem silnika: BDWMercedes-benz /8 (w115) z silnikiem 220 D (115.110) (44kW/60KM) produkowanym w 1968.01 - 1977.01 z kodem silnika: OM 615.912 oraz Mercedes-benz 100 autobus (631) z silnikiem D (631.333, 631.343, 631.334, 631.344) (53kW/72KM) produkowanym w 1988.02 - 1992.05 z kodem silnika: OM 616.963 oraz Mercedes-benz 100 nadwozie pełne (631) z silnikiem D (631.332, 631.342) (53kW/72KM) produkowanym w 1988.02 - 1992.05 z kodem silnika: OM 616.963Mitsubishi Cordia (a21_a, ab) z silnikiem 1.6 GSL (A212A) (55kW/75KM) produkowanym w 1982.10 - 1986.12 z kodem silnika: 4G32 oraz Mitsubishi Galant mk iii (e1_a) z silnikiem 1.6 GLX (E11A) (55kW/75KM) produkowanym w 1984.06 - 1990.04 z kodem silnika: 4G32 oraz Mitsubishi L 300 autobus (p0_w, p1_w, p2_w) z silnikiem 1.6 (P02V, P12V) (51kW/69KM) produkowanym w 1986.11 - z kodem silnika: 4G32 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 10-3505, numer oryginału to 06E103217M.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.