Przewód odpowietrzający VAICO 10-3505 06E103217M

(1)
0 0 13
384,99
Zamów do 17:30 (poniedziałek) - wysyłka: 24-09-2024
VAICO
10-3505
4046001662867
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: VAICO, Indeks: 10-3505, EAN: 4046001662867

Koncern który wyprodukował przewód odpowietrzający 10-3505 jest VAICO. Element przewód odpowietrzający 10-3505 dedykowany jest dla Audi A4 (8ec, b7) z silnikiem 3.2 FSI quattro (188kW/255KM) produkowanym w 2005.01 - 2008.06 z kodem silnika: AUK oraz Audi A4 kabriolet (8h7, b6, 8he, b7) z silnikiem 3.2 FSI quattro (188kW/255KM) produkowanym w 2006.01 - 2009.03 z kodem silnika: AUK oraz Audi A6 (4f2, c6) z silnikiem 2.4 quattro (130kW/177KM) produkowanym w 2005.01 - 2008.10 z kodem silnika: BDWMercedes-benz /8 (w115) z silnikiem 220 D (115.110) (44kW/60KM) produkowanym w 1968.01 - 1977.01 z kodem silnika: OM 615.912 oraz Mercedes-benz 100 autobus (631) z silnikiem D (631.333, 631.343, 631.334, 631.344) (53kW/72KM) produkowanym w 1988.02 - 1992.05 z kodem silnika: OM 616.963 oraz Mercedes-benz 100 nadwozie pełne (631) z silnikiem D (631.332, 631.342) (53kW/72KM) produkowanym w 1988.02 - 1992.05 z kodem silnika: OM 616.963Mitsubishi Cordia (a21_a, ab) z silnikiem 1.6 GSL (A212A) (55kW/75KM) produkowanym w 1982.10 - 1986.12 z kodem silnika: 4G32 oraz Mitsubishi Galant mk iii (e1_a) z silnikiem 1.6 GLX (E11A) (55kW/75KM) produkowanym w 1984.06 - 1990.04 z kodem silnika: 4G32 oraz Mitsubishi L 300 autobus (p0_w, p1_w, p2_w) z silnikiem 1.6 (P02V, P12V) (51kW/69KM) produkowanym w 1986.11 - z kodem silnika: 4G32 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 10-3505, numer oryginału to 06E103217M.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.