RESOR PIÓROWY FIAT DUCATO 10-13 T (2P+2P)

(0)
0 0 11
631,99
Zamów do 19:30 (poniedziałek) - wysyłka: 24-09-2024
WRC
ES-16-0001
24 months
30 days
14 days

Producent: WRC, Indeks: ES-16-0001, EAN:

Firma która wyprodukowała resor piórowy fiat ducato 10-13 t (2p+2p) es-16-0001 jest WRC. Element resor piórowy fiat ducato 10-13 t (2p+2p) ES-16-0001 dedykowany jest przede wszystkim dla Citroën C25 autobus (280_, 290_) z silnikiem 2.0 E (58kW/79KM) produkowanym w 1981.09 - 1994.02 z kodem silnika: 170B (XN1T),170A (XN1T) oraz Citroën C25 nadwozie pełne (280_, 290_) z silnikiem 2.0 (62kW/84KM) produkowanym w 1991.02 - 1994.03 z kodem silnika: 170C (XN1T) oraz Citroën C25 platforma / podwozie (280_, 290_) z silnikiem 2.0 (62kW/84KM) produkowanym w 1987.01 - 1994.03 z kodem silnika: 170C (XN1T)Fiat Ducato nadwozie pełne (280) z silnikiem 1.8 (49kW/67KM) produkowanym w 1982.01 - 1988.10 z kodem silnika: 169 B oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (290) z silnikiem 2.5 TD (70kW/95KM) produkowanym w 1990.07 - 1994.03 z kodem silnika: 8140.27 oraz Fiat Ducato panorama (280) z silnikiem 2.4 D (53kW/72KM) produkowanym w 1982.07 - 1985.12 z kodem silnika: 8144.61Peugeot J5 autobus (280p) z silnikiem 2.5 D (54kW/73KM) produkowanym w 1981.09 - 1990.09 z kodem silnika: CRD93 (U25/661) oraz Peugeot J5 autobus (290p) z silnikiem 2.5 TD (70kW/95KM) produkowanym w 1990.10 - 1994.02 z kodem silnika: CRD93LS (U25/673) oraz Peugeot J5 nadwozie pełne (280l) z silnikiem 1.8 (51kW/69KM) produkowanym w 1983.01 - 1988.11 z kodem silnika: 169B (XM7T) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to ES-16-0001, numer oryginału to 4478130.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

No reviews found!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.