RESOR PIÓROWY FIAT DUCATO 10-13 T (2P+2P)

(0)
0 0 10
631,99
Zamów do 19:30 (poniedziałek) - wysyłka: 24-09-2024
WRC
ES-16-0001
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: WRC, Indeks: ES-16-0001, EAN:

Firma która wyprodukowała resor piórowy fiat ducato 10-13 t (2p+2p) es-16-0001 jest WRC. Element resor piórowy fiat ducato 10-13 t (2p+2p) ES-16-0001 dedykowany jest przede wszystkim dla Citroën C25 autobus (280_, 290_) z silnikiem 2.0 E (58kW/79KM) produkowanym w 1981.09 - 1994.02 z kodem silnika: 170B (XN1T),170A (XN1T) oraz Citroën C25 nadwozie pełne (280_, 290_) z silnikiem 2.0 (62kW/84KM) produkowanym w 1991.02 - 1994.03 z kodem silnika: 170C (XN1T) oraz Citroën C25 platforma / podwozie (280_, 290_) z silnikiem 2.0 (62kW/84KM) produkowanym w 1987.01 - 1994.03 z kodem silnika: 170C (XN1T)Fiat Ducato nadwozie pełne (280) z silnikiem 1.8 (49kW/67KM) produkowanym w 1982.01 - 1988.10 z kodem silnika: 169 B oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (290) z silnikiem 2.5 TD (70kW/95KM) produkowanym w 1990.07 - 1994.03 z kodem silnika: 8140.27 oraz Fiat Ducato panorama (280) z silnikiem 2.4 D (53kW/72KM) produkowanym w 1982.07 - 1985.12 z kodem silnika: 8144.61Peugeot J5 autobus (280p) z silnikiem 2.5 D (54kW/73KM) produkowanym w 1981.09 - 1990.09 z kodem silnika: CRD93 (U25/661) oraz Peugeot J5 autobus (290p) z silnikiem 2.5 TD (70kW/95KM) produkowanym w 1990.10 - 1994.02 z kodem silnika: CRD93LS (U25/673) oraz Peugeot J5 nadwozie pełne (280l) z silnikiem 1.8 (51kW/69KM) produkowanym w 1983.01 - 1988.11 z kodem silnika: 169B (XM7T) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to ES-16-0001, numer oryginału to 4478130.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.