Rolka napinacza MAGNETI MARELLI MPQ0155 96344657

(1)
0 0 51 ID: 625894
35,99
Zamów do 19:30 (poniedziałek) - wysyłka: 19-11-2024
MAGNETI MARELLI
MPQ0155
8001063791753
24 months
30 days
14 days

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: MPQ0155, EAN: 8001063791753

Firma która wyprodukowała rolka napinacza mpq0155 jest MAGNETI MARELLI. Artykuł rolka napinacza MPQ0155 dedykowany jest dla Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 2.0 HDI 90 (MFRHY) (66kW/90KM) produkowanym w 1999.12 - z kodem silnika: RHY (DW10TD) oraz Citroën C4 coupe (la_) z silnikiem 2.0 HDi (100kW/136KM) produkowanym w 2004.11 - 2010.12 z kodem silnika: RHR (DW10BTED4) oraz Citroën C4 grand picasso i (ua_) z silnikiem 2.0 HDi 138 (100kW/136KM) produkowanym w 2006.10 - z kodem silnika: RHJ (DW10BTED4),RHR (DW10BTED4)Fiat Ducato autobus (230) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2001.10 - 2002.04 z kodem silnika: RHV (DW10) oraz Fiat Ducato autobus (244, z_) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: RHV (DW10) oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2001.10 - 2002.04 z kodem silnika: RHV (DW10)Ford C-max (dm2) z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2007.02 - 2010.09 z kodem silnika: G6DA,G6DB,G6DD,G6DG oraz Ford Focus c-max z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2003.10 - 2007.03 z kodem silnika: G6DD,G6DA,G6DB,G6DG oraz Ford Focus ii (da_) z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2004.07 - 2012.09 z kodem silnika: G6DA,G6DB,G6DD - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to MPQ0155, kod EAN to 8001063791753, numer oryginału to 96344657.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.