Rolka napinacza MAGNETI MARELLI MPQ0155 96344657

(1)
0 0 52 ID: 625894
35,99
Zamów do 19:30 (poniedziałek) - wysyłka: 19-11-2024
MAGNETI MARELLI
MPQ0155
8001063791753
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: MPQ0155, EAN: 8001063791753

Firma która wyprodukowała rolka napinacza mpq0155 jest MAGNETI MARELLI. Artykuł rolka napinacza MPQ0155 dedykowany jest dla Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 2.0 HDI 90 (MFRHY) (66kW/90KM) produkowanym w 1999.12 - z kodem silnika: RHY (DW10TD) oraz Citroën C4 coupe (la_) z silnikiem 2.0 HDi (100kW/136KM) produkowanym w 2004.11 - 2010.12 z kodem silnika: RHR (DW10BTED4) oraz Citroën C4 grand picasso i (ua_) z silnikiem 2.0 HDi 138 (100kW/136KM) produkowanym w 2006.10 - z kodem silnika: RHJ (DW10BTED4),RHR (DW10BTED4)Fiat Ducato autobus (230) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2001.10 - 2002.04 z kodem silnika: RHV (DW10) oraz Fiat Ducato autobus (244, z_) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: RHV (DW10) oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2001.10 - 2002.04 z kodem silnika: RHV (DW10)Ford C-max (dm2) z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2007.02 - 2010.09 z kodem silnika: G6DA,G6DB,G6DD,G6DG oraz Ford Focus c-max z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2003.10 - 2007.03 z kodem silnika: G6DD,G6DA,G6DB,G6DG oraz Ford Focus ii (da_) z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2004.07 - 2012.09 z kodem silnika: G6DA,G6DB,G6DD - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to MPQ0155, kod EAN to 8001063791753, numer oryginału to 96344657.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.