Rolka napinacza MAGNETI MARELLI MPQ0168 575130

(1)
0 0 46 ID: 625906
31,99
Zamów do 21:30 (poniedziałek) - wysyłka: 19-11-2024
MAGNETI MARELLI
MPQ0168
8001063919867
24 months
30 days
14 days

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: MPQ0168, EAN: 8001063919867

Producentem produktu rolka napinacza mpq0168 jest firma MAGNETI MARELLI. Część rolka napinacza MPQ0168 dedykowany jest dla Citroën Berlingo nadwozie pełne (m_) z silnikiem 1.8 D (MBA9A, MCA9A) (43kW/59KM) produkowanym w 1996.07 - z kodem silnika: A9A (XUD7) oraz Citroën Jumpy (u6u) z silnikiem 1.9 D 70 (51kW/69KM) produkowanym w 1998.04 - z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) oraz Citroën Jumpy nadwozie pełne (bs_, bt_, by_, bz_) z silnikiem 1.9 D 70 (51kW/69KM) produkowanym w 1998.04 - z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B)Fiat Scudo combinato (220p) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.04 - 2006.12 z kodem silnika: WJZ (DW8) oraz Fiat Scudo nadwozie pełne (220l) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1996.02 - 2006.12 z kodem silnika: D9B oraz Fiat Ulysse (220) z silnikiem 1.9 TD (220AH5) (66kW/90KM) produkowanym w 1995.02 - 2002.08 z kodem silnika: DHX (XUD9TF/L)Peugeot 206 hatchback (2a/c) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.09 - 2001.11 z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) oraz Peugeot 206 sw (2e/k) z silnikiem 2.0 HDi (66kW/90KM) produkowanym w 2002.07 - z kodem silnika: RHY (DW10TD) oraz Peugeot 306 (7b, n3, n5) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.09 - 2001.05 z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to MPQ0168, kod EAN to 8001063919867, numer oryginału to 575130.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.