Rolka napinacza MAGNETI MARELLI MPQ0168 575130

(1)
0 0 47 ID: 625906
31,99
Zamów do 21:30 (poniedziałek) - wysyłka: 19-11-2024
MAGNETI MARELLI
MPQ0168
8001063919867
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: MPQ0168, EAN: 8001063919867

Producentem produktu rolka napinacza mpq0168 jest firma MAGNETI MARELLI. Część rolka napinacza MPQ0168 dedykowany jest dla Citroën Berlingo nadwozie pełne (m_) z silnikiem 1.8 D (MBA9A, MCA9A) (43kW/59KM) produkowanym w 1996.07 - z kodem silnika: A9A (XUD7) oraz Citroën Jumpy (u6u) z silnikiem 1.9 D 70 (51kW/69KM) produkowanym w 1998.04 - z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) oraz Citroën Jumpy nadwozie pełne (bs_, bt_, by_, bz_) z silnikiem 1.9 D 70 (51kW/69KM) produkowanym w 1998.04 - z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B)Fiat Scudo combinato (220p) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.04 - 2006.12 z kodem silnika: WJZ (DW8) oraz Fiat Scudo nadwozie pełne (220l) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1996.02 - 2006.12 z kodem silnika: D9B oraz Fiat Ulysse (220) z silnikiem 1.9 TD (220AH5) (66kW/90KM) produkowanym w 1995.02 - 2002.08 z kodem silnika: DHX (XUD9TF/L)Peugeot 206 hatchback (2a/c) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.09 - 2001.11 z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) oraz Peugeot 206 sw (2e/k) z silnikiem 2.0 HDi (66kW/90KM) produkowanym w 2002.07 - z kodem silnika: RHY (DW10TD) oraz Peugeot 306 (7b, n3, n5) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.09 - 2001.05 z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to MPQ0168, kod EAN to 8001063919867, numer oryginału to 575130.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.