Rolka napinacza MAGNETI MARELLI MPQ0169 96367827

(1)
0 0 67 ID: 625907
33,98
Zamów do 19:30 - wysyłka: jutro!
MAGNETI MARELLI
MPQ0169
8001063691244
24 months
30 days
14 days

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: MPQ0169, EAN: 8001063691244

Koncern który wyprodukował rolka napinacza mpq0169 jest MAGNETI MARELLI. Wyrób rolka napinacza MPQ0169 dedykowany jest dla Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 1.9 D (MFDJY) (51kW/69KM) produkowanym w 1996.07 - 1999.10 z kodem silnika: DJY (XUD9A) oraz Citroën Berlingo nadwozie pełne (m_) z silnikiem 1.9 D 70 (MBWJZ, MCWJZ) (51kW/69KM) produkowanym w 1999.04 - z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) oraz Citroën Jumpy (u6u) z silnikiem 1.9 D 70 (51kW/69KM) produkowanym w 1998.04 - z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B)Fiat Ducato autobus (230) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2001.10 - 2002.04 z kodem silnika: RHV (DW10) oraz Fiat Ducato autobus (244, z_) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: RHV (DW10) oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2001.10 - 2002.04 z kodem silnika: RHV (DW10)Peugeot 206 hatchback (2a/c) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.09 - 2001.11 z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) oraz Peugeot 306 (7b, n3, n5) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.09 - 2001.05 z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) oraz Peugeot 306 break (7e, n3, n5) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.09 - 2002.04 z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to MPQ0169, kod EAN to 8001063691244, numer oryginału to 96367827.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.