Rolka napinacza MAGNETI MARELLI MPQ0169 96367827

(1)
0 0 66 ID: 625907
33,98
Zamów do 19:30 - wysyłka: jutro!
MAGNETI MARELLI
MPQ0169
8001063691244
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: MPQ0169, EAN: 8001063691244

Koncern który wyprodukował rolka napinacza mpq0169 jest MAGNETI MARELLI. Wyrób rolka napinacza MPQ0169 dedykowany jest dla Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 1.9 D (MFDJY) (51kW/69KM) produkowanym w 1996.07 - 1999.10 z kodem silnika: DJY (XUD9A) oraz Citroën Berlingo nadwozie pełne (m_) z silnikiem 1.9 D 70 (MBWJZ, MCWJZ) (51kW/69KM) produkowanym w 1999.04 - z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) oraz Citroën Jumpy (u6u) z silnikiem 1.9 D 70 (51kW/69KM) produkowanym w 1998.04 - z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B)Fiat Ducato autobus (230) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2001.10 - 2002.04 z kodem silnika: RHV (DW10) oraz Fiat Ducato autobus (244, z_) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: RHV (DW10) oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2001.10 - 2002.04 z kodem silnika: RHV (DW10)Peugeot 206 hatchback (2a/c) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.09 - 2001.11 z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) oraz Peugeot 306 (7b, n3, n5) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.09 - 2001.05 z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) oraz Peugeot 306 break (7e, n3, n5) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1998.09 - 2002.04 z kodem silnika: WJZ (DW8),WJY (DW8B) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to MPQ0169, kod EAN to 8001063691244, numer oryginału to 96367827.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.