Rolka napinacza MAGNETI MARELLI MPQ0415 5972277

(1)
0 0 46 ID: 626147
26,99
Zamów do 21:30 (jutro) - wysyłka: 15-11-2024
MAGNETI MARELLI
MPQ0415
8001063744049
24 months
30 days
14 days

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: MPQ0415, EAN: 8001063744049

Firma która wyprodukowała rolka napinacza mpq0415 jest MAGNETI MARELLI. Komponent rolka napinacza MPQ0415 pasuje do takich pojazdów jak Citroën Ami z silnikiem 10 Super (AM3) (40kW/54KM) produkowanym w 1973.03 - 1977.12 z kodem silnika: G10 oraz Citroën Ami break z silnikiem 10 Super (AM3) (40kW/54KM) produkowanym w 1973.03 - 1977.12 z kodem silnika: G10 oraz Citroën C25 autobus (280_, 290_) z silnikiem 2.5 D 4x4 (54kW/73KM) produkowanym w 1987.01 - 1994.02 z kodem silnika: CRD93L (U25-661)Fiat Cinquecento (170) z silnikiem 1.1 Sporting (170AH) (40kW/54KM) produkowanym w 1994.10 - 1998.01 z kodem silnika: 176 B2.000 oraz Fiat Doblo cargo (223) z silnikiem 1.2 (223ZXA1A) (48kW/65KM) produkowanym w 2001.03 - z kodem silnika: 223 A5.000 oraz Fiat Doblo nadwozie wielkopojemne (mpv) (223, 119) z silnikiem 1.2 (223AXA1A) (48kW/65KM) produkowanym w 2001.03 - z kodem silnika: 223 A5.000Lancia Dedra (835) z silnikiem 1.6 i.e. (835AA) (66kW/90KM) produkowanym w 1989.08 - 1994.06 z kodem silnika: 835 A1.000 oraz Lancia Dedra sw (835) z silnikiem 1.6 (835EB) (66kW/90KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.07 z kodem silnika: 159 B9.000 oraz Lancia Delta mk ii (836) z silnikiem 1.4 i.e. (836AF, 836AH) (51kW/69KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to MPQ0415, kod EAN to 8001063744049, numer oryginału to 5972277.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.