Rolka napinacza MAGNETI MARELLI MPQ0415 5972277

(1)
0 0 45 ID: 626147
26,99
Zamów do 21:30 - wysyłka: jutro!
MAGNETI MARELLI
MPQ0415
8001063744049
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: MPQ0415, EAN: 8001063744049

Firma która wyprodukowała rolka napinacza mpq0415 jest MAGNETI MARELLI. Komponent rolka napinacza MPQ0415 pasuje do takich pojazdów jak Citroën Ami z silnikiem 10 Super (AM3) (40kW/54KM) produkowanym w 1973.03 - 1977.12 z kodem silnika: G10 oraz Citroën Ami break z silnikiem 10 Super (AM3) (40kW/54KM) produkowanym w 1973.03 - 1977.12 z kodem silnika: G10 oraz Citroën C25 autobus (280_, 290_) z silnikiem 2.5 D 4x4 (54kW/73KM) produkowanym w 1987.01 - 1994.02 z kodem silnika: CRD93L (U25-661)Fiat Cinquecento (170) z silnikiem 1.1 Sporting (170AH) (40kW/54KM) produkowanym w 1994.10 - 1998.01 z kodem silnika: 176 B2.000 oraz Fiat Doblo cargo (223) z silnikiem 1.2 (223ZXA1A) (48kW/65KM) produkowanym w 2001.03 - z kodem silnika: 223 A5.000 oraz Fiat Doblo nadwozie wielkopojemne (mpv) (223, 119) z silnikiem 1.2 (223AXA1A) (48kW/65KM) produkowanym w 2001.03 - z kodem silnika: 223 A5.000Lancia Dedra (835) z silnikiem 1.6 i.e. (835AA) (66kW/90KM) produkowanym w 1989.08 - 1994.06 z kodem silnika: 835 A1.000 oraz Lancia Dedra sw (835) z silnikiem 1.6 (835EB) (66kW/90KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.07 z kodem silnika: 159 B9.000 oraz Lancia Delta mk ii (836) z silnikiem 1.4 i.e. (836AF, 836AH) (51kW/69KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to MPQ0415, kod EAN to 8001063744049, numer oryginału to 5972277.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.