ROZPIERAK HAMULCOWY WP 1 1530 11530 TYŁ FIAT DUCATO PRAWY 94-02 JUMPER/BOXER

(1)
0 0 154 ID: 4549
23,99
Zamów do 19:30 - wysyłka: jutro!
WP
1.1530
6905955618628
24 months
30 days
14 days

Producent: WP, Indeks: 1.1530, EAN: 6905955618628

Producentem produktu rozpierak hamulcowy tył fiat ducato prawy 94-02 jumper/boxer 1.1530 jest koncern WP. Element rozpierak hamulcowy tył fiat ducato prawy 94-02 jumper/boxer 1.1530 zastosować można w Audi 100 (44, 44q, c3) z silnikiem 1.8 (65kW/88KM) produkowanym w 1986.02 - 1988.07 z kodem silnika: SH oraz Audi 100 avant (44, 44q, c3) z silnikiem 1.8 (55kW/75KM) produkowanym w 1982.08 - 1987.12 z kodem silnika: DR,RS oraz Audi 80 (89, 89q, 8a, b3) z silnikiem 1.8 E (82kW/112KM) produkowanym w 1986.06 - 1991.08 z kodem silnika: DZAustin Maestro (xc) z silnikiem 1.6 Mayfair HLS (61kW/83KM) produkowanym w 1983.03 - 1990.08 z kodem silnika: 16 HC37 oraz Austin Montego (xe) z silnikiem 1.6 LS,HL (61kW/83KM) produkowanym w 1984.04 - 1988.08 z kodem silnika: 16 HC37 oraz Austin Montego kombi (xe) z silnikiem 1.6 LS (61kW/83KM) produkowanym w 1984.10 - 1988.08 z kodem silnika: 16 HC37Citroën Relay autobus (230p) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1999.01 - 2002.04 z kodem silnika: D9B (XUD9A/U) oraz Citroën Relay nadwozie pełne (230l) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1999.07 - 2002.04 z kodem silnika: DJY (XUD9A) oraz Citroën Relay platforma / podwozie (230) z silnikiem 1.9 TD (68kW/92KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: D8C (XUD9UTF) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 1.1530, kod EAN to 6905955618628, numer oryginału to 11530.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.