ROZPIERAK HAMULCOWY WP 1 1530 11530 TYŁ FIAT DUCATO PRAWY 94-02 JUMPER/BOXER

(1)
0 0 156 ID: 4549
23,99
Zamów do 19:30 - wysyłka: jutro!
WP
1.1530
6905955618628
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: WP, Indeks: 1.1530, EAN: 6905955618628

Producentem produktu rozpierak hamulcowy tył fiat ducato prawy 94-02 jumper/boxer 1.1530 jest koncern WP. Element rozpierak hamulcowy tył fiat ducato prawy 94-02 jumper/boxer 1.1530 zastosować można w Audi 100 (44, 44q, c3) z silnikiem 1.8 (65kW/88KM) produkowanym w 1986.02 - 1988.07 z kodem silnika: SH oraz Audi 100 avant (44, 44q, c3) z silnikiem 1.8 (55kW/75KM) produkowanym w 1982.08 - 1987.12 z kodem silnika: DR,RS oraz Audi 80 (89, 89q, 8a, b3) z silnikiem 1.8 E (82kW/112KM) produkowanym w 1986.06 - 1991.08 z kodem silnika: DZAustin Maestro (xc) z silnikiem 1.6 Mayfair HLS (61kW/83KM) produkowanym w 1983.03 - 1990.08 z kodem silnika: 16 HC37 oraz Austin Montego (xe) z silnikiem 1.6 LS,HL (61kW/83KM) produkowanym w 1984.04 - 1988.08 z kodem silnika: 16 HC37 oraz Austin Montego kombi (xe) z silnikiem 1.6 LS (61kW/83KM) produkowanym w 1984.10 - 1988.08 z kodem silnika: 16 HC37Citroën Relay autobus (230p) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1999.01 - 2002.04 z kodem silnika: D9B (XUD9A/U) oraz Citroën Relay nadwozie pełne (230l) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1999.07 - 2002.04 z kodem silnika: DJY (XUD9A) oraz Citroën Relay platforma / podwozie (230) z silnikiem 1.9 TD (68kW/92KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: D8C (XUD9UTF) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 1.1530, kod EAN to 6905955618628, numer oryginału to 11530.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.