SPINKA USZCZELKI DOLNEJ DRZWI ROMIX COMPANY 10093 7677865 CZARNA FIAT

(1)
0 0 137 ID: 109652
1,99
Zamów do 17:30 (poniedziałek) - wysyłka: 24-12-2024
ROMIX COMPANY
10093
5907626800203
24 months
30 days
14 days

Producent: ROMIX COMPANY, Indeks: 10093, EAN: 5907626800203

Producentem produktu spinka uszczelki dolnej drzwi czarna fiat 10093 jest firma ROMIX COMPANY. Element spinka uszczelki dolnej drzwi czarna fiat 10093 zastosowanie znajdzie dla Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.4 i.e. (66kW/90KM) produkowanym w 1994.07 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33501 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.4 i.e. (66kW/90KM) produkowanym w 1994.12 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33501 oraz Alfa romeo 155 (167) z silnikiem 1.6 16V T.S. (88kW/120KM) produkowanym w 1996.05 - 1997.12 z kodem silnika: AR 67601Fiat Brava (182) z silnikiem 1.2 16V 80 (60kW/82KM) produkowanym w 1998.12 - 2002.12 z kodem silnika: 182 B2.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.2 16V 80 (60kW/82KM) produkowanym w 1998.12 - 2000.10 z kodem silnika: 182 B2.000 oraz Fiat Croma (154) z silnikiem 1600 (61kW/83KM) produkowanym w 1985.12 - 1990.12 z kodem silnika: 154 A.048Lancia Dedra (835) z silnikiem 1.6 16V (835EI) (76kW/103KM) produkowanym w 1996.01 - 1999.07 z kodem silnika: 182 A4.000 oraz Lancia Dedra sw (835) z silnikiem 1.6 (835EB) (66kW/90KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.07 z kodem silnika: 159 B9.000 oraz Lancia Delta mk ii (836) z silnikiem 1.4 i.e. (836AF, 836AH) (51kW/69KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 10093, kod EAN to 5907626800203, numer oryginału to 7677865.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.