SPINKA USZCZELKI DOLNEJ DRZWI ROMIX COMPANY 10093 7677865 CZARNA FIAT

(1)
0 0 116 ID: 109652
2,99
Zamów do 17:30 - wysyłka: 25-11-2024
ROMIX COMPANY
10093
5907626800203
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: ROMIX COMPANY, Indeks: 10093, EAN: 5907626800203

Producentem produktu spinka uszczelki dolnej drzwi czarna fiat 10093 jest firma ROMIX COMPANY. Element spinka uszczelki dolnej drzwi czarna fiat 10093 zastosowanie znajdzie dla Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.4 i.e. (66kW/90KM) produkowanym w 1994.07 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33501 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.4 i.e. (66kW/90KM) produkowanym w 1994.12 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33501 oraz Alfa romeo 155 (167) z silnikiem 1.6 16V T.S. (88kW/120KM) produkowanym w 1996.05 - 1997.12 z kodem silnika: AR 67601Fiat Brava (182) z silnikiem 1.2 16V 80 (60kW/82KM) produkowanym w 1998.12 - 2002.12 z kodem silnika: 182 B2.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.2 16V 80 (60kW/82KM) produkowanym w 1998.12 - 2000.10 z kodem silnika: 182 B2.000 oraz Fiat Croma (154) z silnikiem 1600 (61kW/83KM) produkowanym w 1985.12 - 1990.12 z kodem silnika: 154 A.048Lancia Dedra (835) z silnikiem 1.6 16V (835EI) (76kW/103KM) produkowanym w 1996.01 - 1999.07 z kodem silnika: 182 A4.000 oraz Lancia Dedra sw (835) z silnikiem 1.6 (835EB) (66kW/90KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.07 z kodem silnika: 159 B9.000 oraz Lancia Delta mk ii (836) z silnikiem 1.4 i.e. (836AF, 836AH) (51kW/69KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 10093, kod EAN to 5907626800203, numer oryginału to 7677865.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.