Uszczelka obudowy ELRING 816.965 11421719855

(1)
0 0 184 ID: 407655
8,00
Zamów do 18:30 (jutro) - wysyłka: 24-12-2024
ELRING
816.965
4041248535493
24 months
30 days
14 days

Producent: ELRING, Indeks: 816.965, EAN: 4041248535493

Producentem produktu uszczelka obudowy 816.965 jest firma ELRING. Część uszczelka obudowy 816.965 pasuje do takich pojazdów jak Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.9 TD (66kW/90KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.02 z kodem silnika: AR 67501,AR 33601 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.9 TD (66kW/90KM) produkowanym w 1994.12 - 1999.02 z kodem silnika: AR 67501,AR 33601 oraz Alfa romeo 155 (167) z silnikiem 1.7 T.S. (83kW/113KM) produkowanym w 1993.04 - 1996.04 z kodem silnika: AR 67103Bmw 3 (e36) z silnikiem 320 i (110kW/150KM) produkowanym w 1990.09 - 1998.02 z kodem silnika: M50 B20 (206S1),M50 B20 (206S2),M52 B20 (206S3) oraz Bmw 3 (e46) z silnikiem 328 i (142kW/193KM) produkowanym w 1998.02 - 2000.06 z kodem silnika: M52 B28 (286S2) oraz Bmw 3 compact (e36) z silnikiem 323 ti (125kW/170KM) produkowanym w 1997.08 - 2000.08 z kodem silnika: M52 B25 (256S3)Fiat Coupe (fa/175) z silnikiem 2.0 16V (102kW/139KM) produkowanym w 1993.11 - 1996.08 z kodem silnika: 836 A3.000 oraz Fiat Tempra (159) z silnikiem 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) (51kW/69KM) produkowanym w 1992.03 - 1996.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 oraz Fiat Tempra sw (159) z silnikiem 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) (51kW/69KM) produkowanym w 1992.10 - 1996.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 816.965, kod EAN to 4041248535493, numer oryginału to 11421719855.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.