Uszczelka obudowy ELRING 816.965 11421719855

(1)
0 0 142 ID: 407655
8,00
Zamów do 18:30 - wysyłka: 25-11-2024
ELRING
816.965
4041248535493
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: ELRING, Indeks: 816.965, EAN: 4041248535493

Producentem produktu uszczelka obudowy 816.965 jest firma ELRING. Część uszczelka obudowy 816.965 pasuje do takich pojazdów jak Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.9 TD (66kW/90KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.02 z kodem silnika: AR 67501,AR 33601 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.9 TD (66kW/90KM) produkowanym w 1994.12 - 1999.02 z kodem silnika: AR 67501,AR 33601 oraz Alfa romeo 155 (167) z silnikiem 1.7 T.S. (83kW/113KM) produkowanym w 1993.04 - 1996.04 z kodem silnika: AR 67103Bmw 3 (e36) z silnikiem 320 i (110kW/150KM) produkowanym w 1990.09 - 1998.02 z kodem silnika: M50 B20 (206S1),M50 B20 (206S2),M52 B20 (206S3) oraz Bmw 3 (e46) z silnikiem 328 i (142kW/193KM) produkowanym w 1998.02 - 2000.06 z kodem silnika: M52 B28 (286S2) oraz Bmw 3 compact (e36) z silnikiem 323 ti (125kW/170KM) produkowanym w 1997.08 - 2000.08 z kodem silnika: M52 B25 (256S3)Fiat Coupe (fa/175) z silnikiem 2.0 16V (102kW/139KM) produkowanym w 1993.11 - 1996.08 z kodem silnika: 836 A3.000 oraz Fiat Tempra (159) z silnikiem 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) (51kW/69KM) produkowanym w 1992.03 - 1996.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 oraz Fiat Tempra sw (159) z silnikiem 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) (51kW/69KM) produkowanym w 1992.10 - 1996.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 816.965, kod EAN to 4041248535493, numer oryginału to 11421719855.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.