ŻARÓWKA W5W 12V BLUEVISION ULTRA CAŁOSZKLANA

(0)
0 0 4 ID: 271980
13,99
Zamów do 17:30 - wysyłka: jutro!
PHILIPS
12961BVB2
8711500310293
24 months
30 days
14 days

Producent: PHILIPS, Indeks: 12961BVB2, EAN: 8711500310293

Producentem produktu żarówka 12v bluevision ultra całoszklana 12961bvb2 jest PHILIPS. Wyrób żarówka 12v bluevision ultra całoszklana 12961BVB2 dedykowany jest przede wszystkim dla Abarth 500 (312) z silnikiem 1.4 (118kW/160KM) produkowanym w 2008.08 - z kodem silnika: 312 A1.000,312 A3.000 oraz Abarth Grande punto (199) z silnikiem 1.4 (114kW/155KM) produkowanym w 2007.12 - 2010.06 z kodem silnika: 199 A8.000 oraz Abarth Punto (199) z silnikiem 1.4 (120kW/163KM) produkowanym w 2009.10 - z kodem silnika: 955 A8.000Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.4 i.e. (66kW/90KM) produkowanym w 1994.07 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33501 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.4 i.e. (66kW/90KM) produkowanym w 1994.12 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33501 oraz Alfa romeo 147 (937) z silnikiem 1.6 16V T.SPARK (937AXB1A) (88kW/120KM) produkowanym w 2001.01 - 2010.03 z kodem silnika: AR 32104Alpina B10 (e34) z silnikiem 3.0 Napęd na 4 koła (170kW/231KM) produkowanym w 1993.10 - 1995.03 z kodem silnika: M30 B30 (30C20) oraz Alpina B10 (e39) z silnikiem 3.2 (191kW/260KM) produkowanym w 1997.08 - 1998.12 z kodem silnika: M60 B30 (308S6K) oraz Alpina B10 kombi (e34) z silnikiem 3.0 Napęd na 4 koła (170kW/231KM) produkowanym w 1993.11 - 1996.04 z kodem silnika: M30 B30 (30C20) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 12961BVB2, kod EAN to 8711500310293, numer oryginału to W5W.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

No reviews found!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.