ŻARÓWKA W5W 12V BLUEVISION ULTRA CAŁOSZKLANA

(0)
0 0 5 ID: 271980
13,99
Zamów do 17:30 - wysyłka: jutro!
PHILIPS
12961BVB2
8711500310293
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: PHILIPS, Indeks: 12961BVB2, EAN: 8711500310293

Producentem produktu żarówka 12v bluevision ultra całoszklana 12961bvb2 jest PHILIPS. Wyrób żarówka 12v bluevision ultra całoszklana 12961BVB2 dedykowany jest przede wszystkim dla Abarth 500 (312) z silnikiem 1.4 (118kW/160KM) produkowanym w 2008.08 - z kodem silnika: 312 A1.000,312 A3.000 oraz Abarth Grande punto (199) z silnikiem 1.4 (114kW/155KM) produkowanym w 2007.12 - 2010.06 z kodem silnika: 199 A8.000 oraz Abarth Punto (199) z silnikiem 1.4 (120kW/163KM) produkowanym w 2009.10 - z kodem silnika: 955 A8.000Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.4 i.e. (66kW/90KM) produkowanym w 1994.07 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33501 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.4 i.e. (66kW/90KM) produkowanym w 1994.12 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33501 oraz Alfa romeo 147 (937) z silnikiem 1.6 16V T.SPARK (937AXB1A) (88kW/120KM) produkowanym w 2001.01 - 2010.03 z kodem silnika: AR 32104Alpina B10 (e34) z silnikiem 3.0 Napęd na 4 koła (170kW/231KM) produkowanym w 1993.10 - 1995.03 z kodem silnika: M30 B30 (30C20) oraz Alpina B10 (e39) z silnikiem 3.2 (191kW/260KM) produkowanym w 1997.08 - 1998.12 z kodem silnika: M60 B30 (308S6K) oraz Alpina B10 kombi (e34) z silnikiem 3.0 Napęd na 4 koła (170kW/231KM) produkowanym w 1993.11 - 1996.04 z kodem silnika: M30 B30 (30C20) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 12961BVB2, kod EAN to 8711500310293, numer oryginału to W5W.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.