Zawór rozprężny NRF 38364 46721906

(1)
0 0 114 ID: 254005
71,00
Zamów do 21:30 (jutro) - wysyłka: 24-12-2024
NRF
38364
8718042027115
24 months
30 days
14 days

Producent: NRF, Indeks: 38364, EAN: 8718042027115

Producentem produktu zawór rozprężny 38364 jest koncern NRF. Komponent zawór rozprężny 38364 przeznaczony jest dla Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.4 i.e. 16V T.S. (76kW/103KM) produkowanym w 1996.12 - 2001.01 z kodem silnika: AR 33503,AR 38501 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.4 i.e. 16V T.S. (76kW/103KM) produkowanym w 1996.11 - 2001.01 z kodem silnika: AR 33503,AR 38501 oraz Alfa romeo 166 (936) z silnikiem 2.0 T.Spark (936A3A__) (114kW/155KM) produkowanym w 1998.09 - 2000.10 z kodem silnika: AR 34103Fiat Barchetta (183) z silnikiem 1.8 16V (96kW/130KM) produkowanym w 1995.04 - 2005.05 z kodem silnika: 183 A1.000,188 A6.000 oraz Fiat Brava (182) z silnikiem 1.9 TD 100 S (182.BF) (74kW/100KM) produkowanym w 1996.03 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A7.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.9 TD 100 S (182.AF) (74kW/100KM) produkowanym w 1996.03 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A7.000Lancia Kappa (838a) z silnikiem 2.0 16V Turbo (838AB1AA) (151kW/205KM) produkowanym w 1995.02 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A4.000 oraz Lancia Kappa coupe (838) z silnikiem 2.0 16V Turbo (838CB) (151kW/205KM) produkowanym w 1996.11 - 2001.03 z kodem silnika: 838 A4.000 oraz Lancia Kappa sw (838b) z silnikiem 2.0 16V Turbo (838BB1AA) (151kW/205KM) produkowanym w 1996.07 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A4.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 38364, kod EAN to 8718042027115, numer oryginału to 46721906.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.