Zawór rozprężny NRF 38364 46721906

(1)
0 0 113 ID: 254005
71,00
Zamów do 21:30 (jutro) - wysyłka: 24-12-2024
NRF
38364
8718042027115
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: NRF, Indeks: 38364, EAN: 8718042027115

Producentem produktu zawór rozprężny 38364 jest koncern NRF. Komponent zawór rozprężny 38364 przeznaczony jest dla Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.4 i.e. 16V T.S. (76kW/103KM) produkowanym w 1996.12 - 2001.01 z kodem silnika: AR 33503,AR 38501 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.4 i.e. 16V T.S. (76kW/103KM) produkowanym w 1996.11 - 2001.01 z kodem silnika: AR 33503,AR 38501 oraz Alfa romeo 166 (936) z silnikiem 2.0 T.Spark (936A3A__) (114kW/155KM) produkowanym w 1998.09 - 2000.10 z kodem silnika: AR 34103Fiat Barchetta (183) z silnikiem 1.8 16V (96kW/130KM) produkowanym w 1995.04 - 2005.05 z kodem silnika: 183 A1.000,188 A6.000 oraz Fiat Brava (182) z silnikiem 1.9 TD 100 S (182.BF) (74kW/100KM) produkowanym w 1996.03 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A7.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.9 TD 100 S (182.AF) (74kW/100KM) produkowanym w 1996.03 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A7.000Lancia Kappa (838a) z silnikiem 2.0 16V Turbo (838AB1AA) (151kW/205KM) produkowanym w 1995.02 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A4.000 oraz Lancia Kappa coupe (838) z silnikiem 2.0 16V Turbo (838CB) (151kW/205KM) produkowanym w 1996.11 - 2001.03 z kodem silnika: 838 A4.000 oraz Lancia Kappa sw (838b) z silnikiem 2.0 16V Turbo (838BB1AA) (151kW/205KM) produkowanym w 1996.07 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A4.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 38364, kod EAN to 8718042027115, numer oryginału to 46721906.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.