Wyprzedaż

MOCOWANIE ZDERZAKA ROMIX COMPANY 45224 FIAT

(1)
0 0 88 ID: 274827
4,99
Zamów do 12:00 (poniedziałek) - wysyłka: 11-11-2024
ROMIX COMPANY
45224
5907626805024
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: ROMIX COMPANY, Indeks: 45224, EAN: 5907626805024

Koncern który wyprodukował mocowanie zderzaka fiat 45224 jest ROMIX COMPANY. Artykuł mocowanie zderzaka fiat 45224 pasuje do takich pojazdów jak Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.4 i.e. 16V T.S. (76kW/103KM) produkowanym w 1996.12 - 2001.01 z kodem silnika: AR 33503,AR 38501 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.4 i.e. 16V T.S. (76kW/103KM) produkowanym w 1996.11 - 2001.01 z kodem silnika: AR 33503,AR 38501 oraz Alfa romeo 147 (937) z silnikiem 1.6 16V T.SPARK (937AXB1A) (88kW/120KM) produkowanym w 2001.01 - 2010.03 z kodem silnika: AR 32104Fiat Doblo cargo (223) z silnikiem 1.2 (223ZXA1A) (48kW/65KM) produkowanym w 2001.03 - z kodem silnika: 223 A5.000 oraz Fiat Doblo nadwozie wielkopojemne (mpv) (223, 119) z silnikiem 1.2 (223AXA1A) (48kW/65KM) produkowanym w 2001.03 - z kodem silnika: 223 A5.000 oraz Fiat Ducato autobus (244, z_) z silnikiem 2.0 4x4 (81kW/110KM) produkowanym w 2002.05 - 2006.07 z kodem silnika: RFLLancia Lybra (839ax) z silnikiem 1.6 (76kW/103KM) produkowanym w 2000.10 - 2005.10 z kodem silnika: 182 B6.000 oraz Lancia Lybra sw (839bx) z silnikiem 1.6 (76kW/103KM) produkowanym w 2000.10 - 2005.10 z kodem silnika: 182 B6.000 oraz Lancia Thesis (841ax) z silnikiem 2.0 Turbo (841AXA1B03) (136kW/185KM) produkowanym w 2002.07 - 2009.07 z kodem silnika: 841 E.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 45224, kod EAN to 5907626805024.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.