SYSTEM MONITOROWANIA MARTWEGO POLA
718,99 zł584,54 zł (bez VAT)
Wykonanie sieci pokładowej: | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną, dla pojazdów z 24V instalacją elektryczną |
Rodzaj czujnika: | Czujnik radarowy |
Przedział częstotliwości: | 79 GHz |
Sposób montażu: | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: | z czujnikiem |
Ilość: | 2 |
Regulacja wysokości od: | 45 cm |
Regulacja wysokości do: | 65 cm |
Czas montażu (w godz.): | 2 |
Strona zabudowy: | |
Zasięg do: | 5 m |
Zasięg boczny do: | 2,5 m |
Perspektywa: | 120 ° |
Wskaźnik ekranowy: | LED |
Aktywowanie asystenta kąta martwego: | Aktywowanie przez zapłon, z optyczną funkcją ostrzegania, Aktywowanie przez miganie, z akustyczną funkcją ostrzegania |
Zakres pomiarowy prędkości względnej od: | 5 km/h |
Zakres pomiarowy prędkości względnej do: | 40 km/h |
Ciężar: | 1,33 kg |
Producentem produktu system monitorowania martwego pola 632300 jest koncern VARIOUS SUPPLIERS. Produkt system monitorowania martwego pola 632300 dedykowany jest przede wszystkim dla Bmw 3 (e36) z silnikiem 316 i (73kW/100KM) produkowanym w 1990.09 - 1993.09 z kodem silnika: M40 B16 (164E1) oraz Bmw 3 compact (e36) z silnikiem 316 g (75kW/102KM) produkowanym w 1994.03 - 2000.08 z kodem silnika: M43 B16 (164E2) oraz Bmw 3 coupe (e36) z silnikiem 316 i (75kW/102KM) produkowanym w 1993.09 - 1999.04 z kodem silnika: M43 B16 (164E2)Vw Lt 40-55 i nadwozie pełne (291-512) z silnikiem 2.4 D (55kW/75KM) produkowanym w 1979.01 - 1992.07 z kodem silnika: CP,DW oraz Vw Lt 40-55 i platforma / podwozie (293-909) z silnikiem 2.4 D (51kW/69KM) produkowanym w 1990.08 - 1996.06 z kodem silnika: 1S,ACT oraz Vw Lt mk ii autobus (2db, 2de, 2dk) z silnikiem 2.5 SDI (55kW/75KM) produkowanym w 1996.07 - 2006.07 z kodem silnika: AGX - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".
Kod producenta tej części to 632300.